رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
د. محمد الباز
رئيس التحرير
وائل لطفى
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
د. محمد الباز
رئيس التحرير
وائل لطفى

بهاء سلطان لـ«الدستور»: سعيد بتفاعل الجمهور مع «دلوقتى عجبناكوا» وانتظروا الجديد

الفنان بهاء سلطان
الفنان بهاء سلطان

طرح الفنان بهاء سلطان أحدث أغانيه "دلوقتي عجبناكوا" عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، وكافة المنصات الإلكترونية المختلفة، وهي من كلمات منة القيعي، ألحان عزيز الشافعي، توزيع أحمد عادل، مكس ماهر صلاح، ماستر جلال حمداوي.

وأعرب الفنان بهاء سلطان عن سعادته البالغة لنجاح أغنيته الجديدة "دلوقتي عجبناكوا"، وتصدره محركات البحث "جوجل"، ومواقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، متابعًا: "الحمد لله فضل من ربنا وتكليل لمجهودنا وتعبنا".

وتابع سلطان في تصريحات خاصة لـ"الدستور" قائلًا: "سعيد جدًا بتفاعل الناس مع أغنية "دلوقتي عجبناكوا"، وانتظروا المزيد من الأغنيات"، مشيرًا إلى أنه انتهي من تسجيل الأغنية الدعائية لفيلم "المطاريد" الذي يقوم ببطولته الفنان أحمد حاتم، وعدد كبير من النجوم.

 

"كلمات أغنية دلوقتي عجبناكوا؟"

"دلوقتي عجبناكوا؟ ما كنا حلوين ومعاكوا! فجأة الشوق آهو جابكوا طب إيه كان مشّاكوا؟، أيوة إحنا إحلوينا، لأ وكمان بقينا، صعب يخش علينا، كلمة ودمعتين كنا زمان حاجة تانية غلب وطيبة الدنيا كنا بنيجي ف ثانية كنتوا ساعتها فين دلوقتي بقينا فلة ده إنتوا كسرتوا ورانا قلة ومشينا وسايبينها على الله كدة فجأة وجعناكوا عارفين أيوة قسينا نشفنا ورانا رمينا دنيا بنت لذينة يوم سلف يوم دين والله مش ندية ولا عِند ولا أذية أصل المواضيع ديا خلصت من سنتين دلوقتي إتقدرنا ده إحنا ياما اتكدرنا يلا قدركم وقدرنا تيجوا بعد ما ننساكوا".