رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
د. محمد الباز
رئيس التحرير
وائل لطفى
رئيس مجلسى الإدارة والتحرير
د. محمد الباز
رئيس التحرير
وائل لطفى

سمية الخشاب وعمر كمال يصلان لمليون مشاهدة بـ«أوعدك»

سمية الخشاب وعمر
سمية الخشاب وعمر كمال

حقق كليب أغنية "أوعدك" للنجمة سمية الخشاب وعمر كمال انتشارًا هائلًا بعد طرحه على موقع الفيديوهات "يوتيوب" بساعات قليلة في تجربة جديدة على الثنائي شغلت مواقع التواصل الاجتماعي منذ الإعلان عن تنفيذها.

سمية الخشاب وعمر كمال يصلان لمليون مشاهدة

ووصلت مشاهدت الكليب الجديد إلى مليون مشاهدة خلال أقل من 24 ساعة لطرحه على القناة الرسمية للمطرب عمر كمال على موقع يوتيوب، وتصدرت الأغنية التريند على موقع الفيديوهات الشهير بمصر والسعودية والكويت والعراق والإمارات، وتفاعل الجمهور بشكل ملحوظ مع الأغنية الجديدة.

يذكر أن آخر أعمال النجمة سمية الخشاب الغنائية كان كليب "عربية أنا"، وفيه تعاونت مع المخرجة اللبنانية رندلي قديح، ووكتب كلمات الأغنية محمد حسن وهشام صادق وتوزيع محمود الشاعري.

كلمات أغنية أوعدك

تقول كلمات أغنية أوعدك، لسمية الخساب وعمر كمال، والتي تبدأ بكوبليه عمر كمال، “أوعدك.. عمري في يوم يا حبيبتي ما أخونك.. هفضل جمبك بقى وهصونك.. بعشق اسمك كلك لونك لما تبصي بقى بعيونك..  أوعدك راح أشيلك بقى جوة في عيني وأجبلك فيلا ولامبورجيني ما أنتي حياتي وكل سنيني نظرة عينك بترازيني أوعدك.. ادفع عمري وأدفع مهر وأتجوز على آخر الشهر أكون لك سندك.. وأبقى الضهر حبك رزق ولعب الزهر أوعدك”.

وتقول  سمية الخشاب في الجزء الخاص بها، “يا ندامة أنا عايزة اللمبورجيني.. يكون لونها أحمر فاقع.. وهشيلك جوة في عيني.. شكلك كده جاي.. وواقع أنا جايلي كذا عريس اتنين وتلاتة أربع وخميس.. عايزاك تفرح بقى وتهيص دي العيشة معايا هتبقى البيس أنا جامدة وضد الكسر أنا عاوزه في كل بلد بقى قصر.. أنا متلقبة كده ملبن مصر بيمشوا ورايا لحد العصر أنا عايزه شاليه في مارينا يكون على البحر تجيب لي سفينة.. إياك تعملي البحر طحينة أحسن تتعلق زي الزينة”.