القاهرة : الأحد 21 أكتوبر 2018
محمد الباز رئيس مجلسى الإدارة و التحرير
محمد العسيري رئيس التحرير التنفيذي
ads
منوعات
الخميس 04/أكتوبر/2018 - 08:02 م

المصريون يدعمون محمد صلاح بهاشتاج #راجع

محمد صلاح
محمد صلاح
مصطفى مسلم
dostor.org/2348436

واصل المصريون دعمهم وتشجيعهم لمحمد صلاح، المحترف ضمن صفوف فريق ليفربول الإنجليزي، ودشنوا هاشتاج "محمد صلاح راجع" على فيسبوك وتويتر، لمساندته على تخطى الخسارة الأخيرة أمام نابولي في دوري أبطال أوروبا والخروج من كاس الاتحاد الإنجليزي بعد الخسارة من تشيلسي.

ويعاني محمد صلاح منذ انطلاقة الموسم الحالي، من هبوط مستواه بشدة بعد أداء خرافي الموسم الماضي، سيطر خلالها على جوائز الأفضل في الدوري الإنجليزي الممتاز.

وتحدث يورجن كلوب عن اسباب تراجع مستوي النجم المصري، مؤكدًا أنه يحتاج الراحة والاسترخاء من أجل استعادة ثقته ومستواه المعهود الذي ظهر عليه مع الريدز في الموسم المنصرم.

وكتبت أحلام عبدالرحمن عن النجم المصري: طول الموسم الماضي لما كانوا يكلموا صلاح عن نجاحه وأهدافه.. كان دايما يرد بإن النجاح ده سره الفريق الكل متعاون وبيعمل من أجل الفوز.

كما كتبت مي الجيوشي: "بعد إذنكم شاركوا الهاشتاج عشان هو ابن مصر اللي ياما فرحنا وأوقات كتير الابتسامة اللي كانت علي وشوش المصريين في عز الازمات كانت بسببه فخر مصر محمد صلاح عشان كدا واجب علينا نردله الجميل وندعمه عشان يرجع من تاني الملك المصري المتوج على قلوب إنجلترا".

المصريون يدعمون محمد صلاح بهاشتاج #راجع
المصريون يدعمون محمد صلاح بهاشتاج #راجع
المصريون يدعمون محمد صلاح بهاشتاج #راجع
ads
ads